🐒

En sĂ„n dĂ€r ledig helg med regn och inomhusaktiviteter. Vi passade pĂ„ att gĂ„ pĂ„ bio igĂ„r, livets första för lille Vincent! Det var succĂ© och han klarade att sitta kvar hela filmen, med hjĂ€lp av popcorn förstĂ„s ;) Vi sĂ„g nya Bamsefilmen och bĂ„da tyckte mycket  om den. 

FörvĂ€ntansfulla killar. Vincent har ingen aning om vad som vĂ€ntar men hĂ€nger alltid pĂ„ i storebrors sinnesstĂ€mning 🐒😍 (null)

HĂ€r ser ni en som Ă€r nöjd över att ha gĂ„tt emot min princip och köpt ett par mom-jeans.  De Ă€r ju ta mig tusan helt ljuvliga att knalla runt i, perfekta att ha vid lek med barn likvĂ€l som ett varv pĂ„ stan. BekvĂ€mlighet förnöjer och jag fĂ„r helt enkelt begrava mina barndomsminnen av dessa brallor!

(null)

Förra veckan spenderade vi onsdag, torsdag och fredag i Stockholm. Den hĂ€r gĂ„ngen bodde vi pĂ„ Scandic Park och jag tycker att det var det bĂ€sta hotellet hittills nĂ€r vi varit dĂ€r med barnen.  LĂ€get vid HumlegĂ„rden passade oss vĂ€ldigt bra och HumlegĂ„rdens parklek lĂ„g precis utanför dörren. DĂ€r var Vincent i extas över allt roligt att upptĂ€cka. Skateparken i HumlegĂ„rden anvĂ€ndes flitigt av Levi och nĂ€r man kört/lekt fĂ€rdigt finns ett mysigt fik utomhus med skön atmosfĂ€r. 

Levi som tröttnat pÄ shopping...
(null)

(null)

Choij’s pancakes. Bara gĂ„ dit..
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0