DreamTone

Idag har jag varit på kurs med Lancôme och fått med mig två riktiga favoriter hem.
 

Det kan vara svårt att hitta rätt i serumdjungeln, men om du har pigmentförändringar, kanske små fläckar från solande eller bara ojämn hudton, då är Lancômes DreamTone en riktig hit! Lite pricey och ligger på ca 845:- men hey, it works! Jag nämner bara riktiga favoriter här i bloggen, som jag kan stå rak i ryggen och visa er, som jag vet fungerar :)
Själv har jag inga pigmentförändringar, men precis som så gott som alla andra så kan min hudton vara ojämn titt som tätt (hallå där småbarnsförälder med trötthetstecken!), och med den här under dagkrämen så törs jag påstå att jag ser riktigt fräsch ut :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0