Mysigt med regn

Det öser ned här utanför. Levi myser framför tv:n med en popcornskål, och jag har precis lagt Vincent. Jag tycker att det är så mysigt att vara inne och höra hur regnet smattrar utanför, och jag stod förut med V på armen och tittade ut med altandörren öppen så han fick se hur vattnet stänkte på brädorna. Mycket spännande tyckte den lille herrn. 


M åkte ju till Norge i tisdags morse, men våra dagar har gått snabbt sen dess. I förrgår åkte jag, Sanna och Moa till Leos med barnen och då sprang timmarna iväg. Igår åkte jag och Moa till Mariebergsskogen så Levi och Siri fick gå på minidisco, så himla smöligt! 
Idag käkade vi lunch ute med mormor, och sen köpte Levi lite nya kläder på Bergvik. I regnväder är ett köpcentrum väldigt bra att ha till hands, men sen när vi kommit hem så sprack det upp och blev riktigt fint väder så att vi kunde gå och spela basket vid skolan.

Bild från i torsdags..
Vi har världens gladaste bebis <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0