Flyg och fläng

God morgon!
Det har passerat några veckor sedan jag skrev sist. Jag har jobbat en del (dock inte sista veckan) och så har vi varit på lite äventyr, jag och barnen. 
   Förra torsdagen hade jag bokat rum på Scandic Crown i Gbg och vi hoppade på morgontåget. Jag var lite nervös över att åka ensam med båda men det gick fint. Vincent var så inställd på att åka tåg och hade babblat om det där tåget i flera dagar innan. Väl framme åt vi lunch och sen tog vi spårvagnen hem til Sanna och Daniel. Sedan var de barnvakt ett par timmar medan jag var hos tandläkaren. Som jag längtar tills den här rälsen är borta en dag. 
Sedan åkte vi till hotellet och käkade burgare på rummet. Busigt tyckte Levi ;) 
Även hotellfrukosten gick oförskämt bra med två busiga killar och fredagen spenderade vi på Alfons Åbergs kulturhus. Vincent var där för första gången och han hade sååå roligt. Båda killarna gillar Alfons så det var ett lyckat besök. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan jobbade jag lördag natt och barnen sov hos mormor ❤️
Nu har hag varit ledig en vecka (!!) och i måndags var vi i Värmskog med vännerna. Ingen sommar utan räkmackan, även om den kom sent i år. 

(null)

(null)

(null)

I onsdags var det dags för skolstart!!!!
Levi har ju smygstartat lite med fritids men nu har det alltså kört igång på riktigt. Och vilken skola säger jag bara. Tacksam över att bo här med den här barnomsorgen och skolmöjligheterna. Allt gick hur bra som helst och igår var han borta hos en ny vän efter skolan ända tills det nästan var läggdags.  (null)
 
Och lillebror har gått från Bubblan till Virveln på föris 😍
(null)

Efter skolstarten åkte vi hem till Sanna för en eftermiddag med fika och lek. Alltså Vincent och Sally, radarparet. Vill aldrig att de ska bli större ❤️ (null)

(null)

Linda och lille Ludwig var med. Och vi passade på att fira honom eftersom han fyllt 1 år!
(null)

Nu ska jag strax resa mig ur soffan och ta tag i att packa. Imorgon flyger vi nämligen äntligen till Rhodos 😎😍😍😍😍😍 (null)

(null)

(null)
En veckas härligheter. Fy fasen vad skönt det ska bli!!!!!!!!!!!!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0