En grå novemberkväll

Tipp, tapp, tipp, tapp....har den envisa slingan ekande i huvudet efter att Vincent trallat på den hela kvällen. Det närmar sig hörrni! Snart advent och snart december. HELA november har varit piss vädermässigt, inte annars, men vädret har ju varit vidrigt. 
Tur att man har fullt upp med än det ena än det andra, annars skulle jag nog storkna av allt det grå. 
  
I lördags tillbringade vi hela dagen hemma hos Signe med familj. Signe och Levi gick tillsammans på Bärstad förskola och där fann vi varandra allihop. De går tyvärr inte i samma klass, men vi umgås mer nu än när de gjorde det :) Det vsr en sån där go dag med lunch tillsammans, lek, fika, rödtjut för mammorna och vi kom inte därifrån förrän kvällen kom. 

I söndags hade vi en lugn dag med en del plugg för mig, en tur på Bergvik och sen mat på Hamburgerbruket. 

Blev det någon måndagsångest?
NÄ! För måndagen spenderade jag med kollegor på Dömle herrgård med SPA och unn hela dagen 😍 Vi körde upp dit redan vi 7 på morgonen och inledde med frukost. Efter en lång dag med god mat, bubblande hit och dit ute och inne, avslutade vi med ett yogapass. När jag körde hem på kvällen var jag helt mör av allt det härliga. Somnade sedan 21.15 😅

Igår klippte Levi av sitt långa hår hos frisören. Han har ju haft det långt delvis i flera år nu, så det är så ovant att se honom helt kortklippt. 
Mammas ❤️
(null)

Idag har hag haft muntliga examinationer hela dagen i skolan. Gynekologi och pediatrik. Det känns att man betar av inför terminsslutet!! 😍
 Ha en fin kväll ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0