November-uppdatering

På övervåningen hörs glada rop från tre uppspelta pojkar. Vincent hörs nästan mest när han frejdigt hänger på i de stora barnens lek. Jag biter mig i läppen för att inte ropa upp i trappan att de ska dämpa sig. Mitt tentaplugg rimmar dåligt med ljudnivån men det viktigaste är att de har roligt 😅

Sedan jag skrev här sist så har som vanligt en massa roligt hänt. Jag hade en helg i Ullared med mina vänner, och just den helgen slogs försäljningsrekord där. Vi bodde på hotellet och handlade i dagarna två. Jag har aldrig sett mig som en Ullareds-typ, men en roadtrip och bortahelg med tjejerna slår det mesta 🤩

Just ja! Hela familjen har haft en weekend i Gbg. Vi gick som traditionen lyder på Halloween på Liseberg. Rysligt mysigt. Middag med Sanna och Daniel och övernattning på fina Scandic Rubinen på Avenyn. Vilket bra hotell det var! Vi sover oftast på Gothia men det här höll absolut måttet :)

På väg att rända ljus hos farfar på allhelgona. Den dagen är farfars födelsedag ❤️
(null)

Förra helgen åt vi brunch på Mörudden. SÅ gott!!!
(null)

Det sticks hejvilt i skolan just nu. Snart har vi den stora examinationen på alla injektioner och venprover. Kul!
(null)

(null)

Levi läser flytande nu. Här läste han saga för Vincent i bilen på väg hem från Göteborg 
(null)

Snos😍
(null)

Alltid godnattsaga. Även på hotell!
(null)

Så nöjd liten kille på Kaninteatern på Liseberg
(null)

(null)

(null)

För ett par veckor sedan provkörde vi den här. En Stinger 🤩 Dock lutar det mer åt ett byte till en V90 eller XC60. Åsikterna går lite isär 🙈
Men det var en väldigt rolig bil!
(null)

Quiz (ofrivilligt) och middag på Harrys Ullared
(null)

En minivampyr har varit på Halloweendisco på skolan
(null)

I torsdags, eller onsdags jag minns inte, var jag och kollegorna ute och käkade på Nonna Grassa. Älsk på den pizzan!
(null)

Snart ska vi åka och hämta kvällens sushi. Baccerian här borta på Nolgård har vi övertagits av Karlstads sushi-guru, så nu lär det bli många bitar framöver 😍😍😍
Ha en trevlig kväll! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0