Forts. Sommar

Det blir många inlägg för att försöka få med en liten överblick av den här sommaren. Jag har ju bloggen som en liten dagbok för mig själv, den gör det lättare att komma ihåg under åren :) 

Levi med hans bästa vän, Oliver. De är oskiljaktiga och gör ALLT tillsammans. Oliver bor i vårt område och hans familj har en stor pool (en riktig, ingen sån där låtsaspool som är inbyggd med trädäck) och där simmar ungarna ofta i värmen. Levi är med hans familj på utflykter och Oliver hänger med oss. Glad att han har en så fin vän! ❤️
(null)
 På semestern kan man käka godis och se film mitt på dagen 👌🏼👌🏼
(null)
Vi har hunnit med att umgås mycket med vänner 😍
(null)

Bosse och Malin har införskaffat en vedeldad pizzaugn 😋 (null)

(null)

(null)

(null)

Till slut har en moccamaster fått flytta till Tranbärsvägen 👌🏼
(null)

(null)
År ut och år in. Sanna ❤️
(null)

(null)
Nyförlovad!
(null)

Micke är alltid så påhittig
(null)

(null)

En kväll på stan med mina donnor 😍
(null)

På Bazaar är drinkarna verkligen magiska
(null)

(null)

(null)

(null)

"Vi håller avstånd" 🙈
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Värmland är bra mysigt ändå 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fortsättning följer 😃
I skrivande stund ska jag börja packa lite. Imorgon är det dags för nästa semestertripp 👌🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0