Sommar

Sommaren 2020 är ännu inte slut, och inte heller min semester. Hela 2 veckor kvar 😍

Här var vi på tur i Göteborg. Faktiskt innan riktiga semestern börjat, bra schema!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har fyllt hela härliga 34 år 🥂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det här inlägget hamnade aldrig i pränt, så datumet stämmer inte alls. Men idag har jag en ljuvlig semestervecka kvar 😍

Förra veckan spenderade vi i Strömstad på Daftö resort. Där har jag varit så många somrar förr och det var härligt att få ta med mina egna barn till stället jag har så många fina minnen ifrån.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter några nätter joinade Moa och familjen 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0