Coronahöst

Livets mest annorlunda höst. Jag har haft 15 veckors praktik totalt utan avbrott, jobbat vanligt däremellan och som alla andra försökt få fritiden att gå denna märkliga tid. 

Hockey två dagar i veckan förlöper på som vanligt 💫
(null)

Utevistelser är det man får ägna sig åt. Synd bara att det inte varit en enda soltimme 🙈
(null)

Halloween blev höstens höjdpunkt. Coronasäkrad fest hos Moa och Johan 💀🥳
(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bröder 🤍
(null)

Micke har fyllt år 🥳
(null)

Vincents rum har fått en total makeover 💫
(null)

(null)

(null)

Senaste månaden har jag varit på rättspsykiatrin i Kristinehamn. Lärt mig en hel del om mig själv.. Att umgås med människor som begått grova brott som mord och annat och att se människan istället för brottet var lärorikt. 
(null)

Att bli bältad inför en tvångsinjicering (slapp givetvis injektionen) (null)

Fick litet "normalliv" härom kvällen på ett helt folktomt Efendys 🙌🏻
(null)

Vincent nöjd över sin pumpa 🤗
(null)

Ett mycket intressant och roligt besök på brigadmuseet!
(null)

Saknar att sitta så här. Det här var i höst innan allt tog riktig fart igen.. 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0