Vinter ❄️


Nu kommer säkert bilderna i lite konstig ordning, men det blir så när jag laddar upp många på en gång med mobilen. 
I skrivande stund sitter jag i soffan med Vincent som är fastnålad vid Disney+. Levi är i skolan och har en toppendag med snölek och fika i ryggsäcken. Vi ska snart äta frukost här och efter det ska jag logga in på datorn för 9.30 är det kursstart med upprop för termin 5! Hur har det kunnat gå så snabbt? Kämpigt men så kul. 

I år gjorde vi inget stort vanligt pepparkakshus utan många små. De fick bilda en liten by som sedan stod i vitrinskåpet ☺️
(null)

Omväxling förnöjer. Nya glasögon 🤓 Trivs bäst i dessa av alla jag haft
(null)

Julklappar till pedagogerna inför julledigheten ❄️ Våra barn hade ett riktigt jullov i hela tre veckor
(null)

(null)

Tänk att Tomten kom trots Corona!
(null)

(null)

Enligt mig var han kanske lite för snäll dessutom
(null)

🤍🤍
(null)

(null)


Första julklapparna till vår lilla mini som är i Sannas mage ❤️❤️ (null)

En gudmor är något väldigt speciellt. Valet var inte särskilt svårt gällande Sanna.. det ska vara någon som är beständig, som alltid finns där. Och som ungarna älskar henne❣️
(null)

(null)

(null)

En dag fick barnen göra egna små tårtor från grunden. Inte helt kladdfritt 😅 Men kul!
(null)

(null)

Ett så efterlängtat nyår har vi väl aldrig haft tidigare!
(null)

(null)

(null)
 
Julklappsfavoriter 🖤
(null)

(null)

Snart tre❣️
(null)

Två helger i rad har vi stuckit till Sunne och åkt slalom 😍
(null)

Pulkaåkning på Kilene på vardagarna. Signe är väl den sötaste åskådaren 😍
(null)

(null)

Inte dåligt att bli dragen ända från bilen 😃
(null)

(null)

Det var det för nu! Ha en fin vecka 🤩



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0